Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 228772 - 2012 data 29.06.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zakład Gospodarowania Odpadami Sp. z o.o., Gać 90, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 71 3014444, fax. 71 3014562.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3).
- W ogłoszeniu jest: Opracowanie strategii kampanii informacyjno - promocyjnej Projektu System gospodarki odpadami Ślęza - Oława współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. ETAP 1 - analiza sytuacji wyjściowej w zakresie świadomości mieszkańców oraz podmiotów gospodarczych i instytucji, zamieszkujących zlokalizowanych na terenie 17 gmin objętych Projektem, dotyczącej gospodarki odpadami w tym w szczególności nawyków związanych z postępowaniem z odpadami, nowego modelu postępowania z odpadami, zbiórki selektywnej oraz innych związanych z celami kampanii - w tym m.in. wykonanie badań opinii publicznej w powyższym zakresie oraz przeprowadzenie analizy SWOT ETAP 2 - opracowanie raportu z działań wykonanych w Etapie 1 ETAP 3 - na podstawie raportu opracowanie szczegółowej strategii kampanii informacyjno - promocyjnej wraz z precyzyjnym określeniem rodzajów i ilości wszystkich narzędzi promocyjnych koniecznych do jej wdrożenia wraz z oszacowaniem ich wartości z uwzględnieniem budżetu Zamawiającego..
- W ogłoszeniu powinno być: Opracowanie strategii kampanii informacyjno - promocyjnej Projektu System gospodarki odpadami Ślęza - Oława współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. ETAP 1 - analiza sytuacji wyjściowej w zakresie świadomości mieszkańców oraz podmiotów gospodarczych i instytucji, zamieszkujących zlokalizowanych na terenie 14 gmin objętych Projektem, dotyczącej gospodarki odpadami w tym w szczególności nawyków związanych z postępowaniem z odpadami, nowego modelu postępowania z odpadami, zbiórki selektywnej oraz innych związanych z celami kampanii - w tym m.in. wykonanie badań opinii publicznej w powyższym zakresie oraz przeprowadzenie analizy SWOT ETAP 2 - opracowanie raportu z działań wykonanych w Etapie 1 ETAP 3 - na podstawie raportu opracowanie szczegółowej strategii kampanii informacyjno - promocyjnej wraz z precyzyjnym określeniem rodzajów i ilości wszystkich narzędzi promocyjnych koniecznych do jej wdrożenia wraz z oszacowaniem ich wartości z uwzględnieniem budżetu Zamawiającego..
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
- W ogłoszeniu jest: 25.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego..
- W ogłoszeniu powinno być: 31.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego..