Oława: Opracowanie strategii kampanii informacyjno - promocyjnej Projektu System gospodarki odpadami Ślęza - Oława współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko..
Numer ogłoszenia: 343060 - 2012; data zamieszczenia: 12.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 228772 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Odpadami Sp. z o.o., Gać 90, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 71 3014444, faks 71 3014562.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie strategii kampanii informacyjno - promocyjnej Projektu System gospodarki odpadami Ślęza - Oława współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko...
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opracowanie strategii kampanii informacyjno - promocyjnej Projektu System gospodarki odpadami Ślęza - Oława współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. ETAP 1 - analiza sytuacji wyjściowej w zakresie świadomości mieszkańców oraz podmiotów gospodarczych i instytucji, zamieszkujących zlokalizowanych na terenie 17 gmin objętych Projektem, dotyczącej gospodarki odpadami w tym w szczególności nawyków związanych z postępowaniem z odpadami, nowego modelu postępowania z odpadami, zbiórki selektywnej oraz innych związanych z celami kampanii - w tym m.in. wykonanie badań opinii publicznej w powyższym zakresie oraz przeprowadzenie analizy SWOT ETAP 2 - opracowanie raportu z działań wykonanych w Etapie 1 ETAP 3 - na podstawie raportu opracowanie szczegółowej strategii kampanii informacyjno - promocyjnej wraz z precyzyjnym określeniem rodzajów i ilości wszystkich narzędzi promocyjnych koniecznych do jej wdrożenia wraz z oszacowaniem ich wartości z uwzględnieniem budżetu Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5, 79.34.20.00-3, 79.32.00.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Umowa nr 25/ZGO/P/2012
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 99015,00
Oferta z najniższą ceną: 72570,00 / Oferta z najwyższą ceną: 145878,00
Waluta: PLN.