Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 228772 - 2012 data 29.06.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zakład Gospodarowania Odpadami Sp. z o.o., Gać 90, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 71 3014444, fax. 71 3014562.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.2.
- W ogłoszeniu jest: Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy ubiegający się o realizację przedmiotowego zamówienia:
a) zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwie usługi polegające na opracowaniu strategii promocji / strategii komunikacji marketingowej / strategii marketingowej o wartości co najmniej 50.000 zł brutto każda,
oraz
b) zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwie usługi, gdzie każda polegała na wykonaniu badań rynku / badań opinii publicznej metodą CATI (Computer Assisted Telephon Interview) i wywiadu pogłębionego w postaci badania PAPI / CAPI (Computer Assisted Personal Interview) lub badań focusowych..
- W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy ubiegający się o realizację przedmiotowego zamówienia:
a) zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwie usługi polegające na opracowaniu strategii promocji / strategii komunikacji marketingowej / strategii marketingowej o wartości co najmniej 50.000 zł brutto każda,
oraz
b) zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwie usługi, gdzie każda polegała na wykonaniu badań rynku / badań opinii publicznej metodą CATI (Computer Assisted Telephon Interview) i wywiadu pogłębionego w postaci badania PAPI / CAPI (Computer Assisted Personal Interview) lub badań focusowych.
Zamawiający uzna za spełniony warunek wiedzy i doświadczenia jeżeli Wykonawca wykaże, że w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował co najmniej dwie usługi polegające na opracowaniu strategii promocji / strategii komunikacji marketingowej / strategii marketingowej, gdzie w ramach każdej usługi Wykonawca wykonał badanie rynku / badanie opinii publicznej metodą CATI (Computer Assisted Telephon Interview) i wywiadu pogłębionego w postaci badania PAPI / CAPI (Computer Assisted Personal Interview) lub badań focusowych; wartość każdej z w/w usług nie może być mniejsza niż 70.000 zł brutto.
Poprzez zakończenie realizacji poszczególnej usługi rozumie się odbiór przedmiotu zamówienia potwierdzony protokołem odbioru końcowego.
Celem potwierdzenia spełniania w/w warunku Wykonawcy zobowiązani są złożyć wykaz wykonanych prac w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wraz z podaniem wartości, opisu szczegółowego przedmiotu zamówienia, daty wykonania, nazwy odbiorców (zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do niniejszej IDW) oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że prace zostały wykonane należycie..
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3.
- W ogłoszeniu jest: Nie.
- W ogłoszeniu powinno być: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany niniejszej umowy w następujących sytuacjach:
1) zmiana stawki podatku VAT w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa po dniu zawarcia niniejszej umowy. W takim przypadku zmianie ulegnie cena brutto umowy, a cena netto pozostanie bez zmian,
2) zmiany zasad realizacji projektu dofinansowanego ze środków Funduszu Spójności w ramach PO IiŚ, w tym zmiany zasad kwalifikowania wydatków,
3) w przypadku uchwalenia lub uchwalenia zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa krajowego i wspólnotowego oraz wytycznych, zaleceń i dokumentów programowych Funduszu Spójności, których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po zawarciu umowy, a z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian do umowy,
4) w przypadku, gdy konieczność zmiany umowy wynikać będzie z umów, wytycznych, zaleceń, decyzji lub innych dokumentów, którymi stroną lub autorem będą instytucje finansujące w zakresie realizacji PO IiŚ,
5) przedłużenia terminu wykonania zamówienia w przypadku:
a) siły wyższej,
b) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez Zamawiającego lub dających się przypisać Zamawiającemu,
6) zmiany personelu Wykonawcy na zasadach opisanych w § 10,
7) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiany danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między Stronami,
8) zmiany pozostałych postanowień umowy nie stanowiących treści oferty Wykonawcy.
2. Zmiana umowy może nastąpić na pisemny umotywowany wniosek jednej ze Stron, za zgodą drugiej Strony umowy, na podstawie aneksu do umowy..